Sunday, 29 September 2013

PEMBALASAN

assalamualaikum...

kenapa kita mesti nakena syg seseorg ye ? i mean....like a bf la,...
kalo syg kt bf tu mcm nak rak syg tuuueee....hermm,..tu la yg jdi kt aku skarang..ni mungkin balasan tuhan kt aku ape yg aku da buat dlu,,..DIA x balas dgn cara sama yg aku buat kt org dlu..tp DIA blas dgn cara laen..dan aku bkan Dikpi yg dlu lg..change tooo much..brubah mcm mne bia aku je yg tau...
aku xharap yg aku xkan jumpe die dlu (a.k.a kalo masa bole berubah- no ) tp aku hrap die bole ubah diri die dan ubah diri aku jgak.. *percintaan lebih cuci dan murni ?..choiii ! (hopefully)

die kate die da tunjuk mcm2 yg die syg kt aku..tp aku xnmpak sbnarnye..tp aku lbih nmpak dlm ambekesempatan..

:'((

haiiii

Sunday, 18 November 2012

busuk !

hei pompuan !
bangkai kalo da busuk tu, ttup mcm mane pon tetap busuk jugak tau ! aku xpham la knape kt dunia wujud manusia mcm kau..


da tau slah sndiri xpayah nak putar belit ayat mcm kau tu suci sgt..hak tui !tolong la sis,jage skit prangai tuh..stress aku dgn kau tau !


arggghhhh !!! tension aku tension..
bile kite da jage die,die kate kite x pedulikkan die..tp ko yg xnmpak sbnarnyer....hmm....pasrah2...



#supayaAllahmelembutkanhatikauyangdahkerassangattu....aminn...

Friday, 9 November 2012

frustrated !

kenkadang aku agak jeles ngn sestengah org bile situasi kite x mcm situasi die,.knape boyfie die boleh jd caring sgt pd girlfie die..why its not happen to me..quite jealous sometimes..sometimes im hoping HE will be the same as he was before.. :'((sometimes i feel wanna drop a tears, thinking why HE change so much..mcm xnak ambek tahu pasal aku pon...

DIA penah kate, DIA jage aku mcm menetang mnyak yang penuh...tang mane yang DIA jage tu aku xtau larh...erm,.da naseb..dapat pakwe xmcm pakwe org laen...da syang,sabar jela..

dear,i juz want u to know _ i do love u sooo much !!



Tuesday, 24 July 2012

Monday, 23 July 2012

choi ! !

jangan pandai cakap kalo xpandai nak buat !


jangan bagi harapan kat orang !


sumpah aku x suke....




#cakap je pandai. .>:(